شماره :
287
دوشنبه 1403/07/9 12:01

بازدید مدیرعاملGmexco از پروژه احداث کارخانه شمش طلای خونیک

مدیرعاملGmexco از پروژه احداث کارخانه شمش طلای خونیک در خراسان جنوبی بازدید و در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، رشید کتال، مدیرعاملGmexco از روند پیشرفت پروژه احداث کارخانه طلای خونیک بازدید کرد.
مدیرعامل Gmexco ضمن بررسی برنامه های زمانبندی پروژه برای بهره برداری هر چه سریعتر اعلام کرد: ساختمان غیر صنعتی این پروژه با پیشرفت 65 درصدی روبرو است و در مجموع کل پروژه ۳۵ درصد پیشرفت داشته است.
مهندس کتال با آسیاها اشاره به قرارداد شرکت Gmexcoو شرکت سازنده تجهیزات، تصریح کرد: مرحله اول حمل تجهیزات شامل سنگ شکن و مخازن لیچینگ تا آذرماه به محل پروژه منتقل می شود و مرحله دوم شامل سلول های فلوتاسیون تجهیزات آبگیری و پمپ ها تا پایان سال به محل پروژه منتقل خواهد شد.
وی افزود: تیم راه اندازی و نصب تجهیزات از اسفند ماه در محل مستقر خواهد شد و پیش بینی می شود تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری برسد.
مدیرعامل Gmexco با اعلام این خبر که مناقصه پیمانکار استخراج معدن برگزار شده است، یادآور شد: عملیات استخراج معدن در ماه جاری آغاز می شود، در عین حال حجم عملیات خاکی استخراج شده به صورت تقریبی ۱۰ هزار تن در روز بوده که ۲ هزار تن از این مقدار، کانسنگ طلادار است که به محل کارخانه منتقل می شود.
مهندس کتال در پایان خاطر نشان کرد: خوراک کارخانه شمش طلای خونیک، سالانه بیش از ۶۰۰ هزار تن است که منجر به تولید ۴۰۰ کیلوگرم شمش طلا خواهد شد.

img.alt

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X